Pagini

Faceți căutări pe acest blog

3 februarie 2013

Vetiver Dance-Tauer Perrfumes



Vetiverul este o nota dficila pentru mine, nu stiu sa-mi fi placut vreodata. Vetiver Dance este chiar o creatie originala, extrem de interesanta si bizara. Imi place? Nu-mi place? Greu de spus. In primul moment este un parfum socant, ai zice ca este o licoare vrajitoreasca in care s-au amestecat radacini de plante necunoscute, poate chiar otravitoare. Simti vetiver, verdeata, coaja amara de grapefruit, nuante medicamentoase, piper cat sa omoare un dragon. Cred ca Andy a scapat si putin molitox sau alt insecticid. E rece, dar are si ceva magnetic care te atrage. Cand se mai potoleste valvataia initiala devine destul de pasnic, uscat, fara pic de dulceata, cu vagi nuante aromatice si florale si foarte verde. Se simt si salvia si trandafirul si, cel mai bine, lacramioara, dar parfumul e foarte versatil, cand simti una, cand alta. Uneori simti un damf de deodorant de WC. E si cedru aspru si ambra gri. Cred ca mai imi trebuie mult pana sa-l inteleg si pana sa pot sa spun daca imi place. In orice caz, e mult mai mult masculin, decat feminin si este o experienta olfactiva extrem interesanta, absolut unica si trebuie sa fii usor excentric ca sa iubesti parfumul. Nu sfatuiesc pe nimeni sa cumpere parfumul fara a-l testa in prealabil.

Numele parfumului: Vetiver Dance
Casa: Tauer Perfumes
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2008
Creator: Andy Tauer


Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: grapefruit, piper negru, salvie
note de fond: ulei de vetiver de Java, lacramioara, trandafir
note finale: cedru, ambra gri, boabe de tonka


Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj puternic
Persistenta: foarte longeviv, in jur de 10-12 ore
Flacon: standarul casei, de culoare bleumarin
Evaluare : 8/10


2 comentarii:

  1. Datorita tie am avut ocazia si eu sa testez acest parfum. Cu siguranta daca m-as fi dus la Createur 5 nu l-as fi testat poate pentru ca nici nu ma dau asa tare in vant dupa vetiver dar nici dupa parfumurile acestui brand. Despre Vetiver Dance nu stiu ce sa zic. Prima data nu mi-a placut, m-a socat mirosul, aveam impresia ca nu am mirosit ceva mai oribil in viata mea, mi-a taiat respiratia. Apoi i-am mai dat o sansa si parca situatia s-a mai schimbat. Incat, incet acest parfum incepe sa-mi cam intre pe sub piele. A ce miroase? Habar nu am! Este si aspru si verde si floral si acid, toate amestecate, il simt cum se schimba din 5 in 5 minute. Trebuie sa ai rabdare sa se potoleasca nota de piper de la incept ca sa incepi sa-l intelegi. Abia dupa vreo 2 ore incepe sa devina interesant, abia atunci incepe partea care ma incanta. Are ceva care ma face sa-l plac. Azi cand il retestez parca imi vin in minte tot felul de amintiri, dar habar nu am unde m-am mai intalnit cu acest parfum sau de ce imi aduce aminte. L-as cumpara???? Nu...... sau nu deocamdata.... poate peste cativa ani dupa ce simtul meu olfactiv poate va deveni mai cult si mai familiarizat cu parfumeria de nisa. In orice caz daca ar fi sa-l port cu siguranta l-as aplica cu 2 ore inainte sa ies pe usa pentru ca la inceput omoara tot in jurul tau chiar si un singur puf. Ar trebui sa-mi fac si putin curaj sa-l port si cred ca cel mai bine merge toamna pe vreme ploiosa si mohorata. Poate o sa-l incerci zilele astea ca tot ploua si afara s-a mai racorit si imi spui cum ti se pare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi pare cam masculin si eu nu duc parfumuri atat de tari. Un Vetiver superb, purtabil cu usurinta si de catre femei,este cel de la Fragonard. Iti aduc un strop cu proxima ocazie. E si el destul de masculin, dar e farte lejer. Vetiverul este pentru multi o nota dificila, dar daca e bine dozat si nu este pus in exces, da parfumuri foarte frumoase, eterice si prospete. In doze mari, ca si in stare de ulei esential, este groaznic.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.