Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 februarie 2013

Flash Back-Olfactive Studio




Olfactive Studio este un brand de nisa inregistrat in Franta, creat de curand, in 2011. Flash Black este ultimul parfum, lansat chiar de curand (2013). Am probat toate cele 5 parfumuri si am ramas cu o impresie  buna despre brand desi n-as putea spune ca mi-as dori vreun parfum.
Flash Black este semnat de un parfumier cunoscut, Olivier Cresp. Parfumul este foarte frumos, aducandu-mi aminte de Aedes de Venustas, dar si de Philosykos de la Diptyque . Se aseamana putin cu Aedes datorita unor ingrediente commune, precum rubarbara si vetiverul, dar este mult mai dens, ceva mai dulce si mai rotund. Cu Philosykos chiar nu stiu de ce imi seamana caci cele doua parfumuri nu prea au ingrediente comune. As fi putut sa jur ca Flash Back are smochina in compozitie, dar nu are. Inceputul parfumului este o combinatie densa si placuta, dulce amaruie de citrice si rubarbara. Se simte bine grapefruit-ul care-i da o tenta amaruie si multa prospetime. Fructele de padure il fac savuros precum o dulceata de fructe. Parfumul este liniar, dar, fiind agreabil, nu as zice ca ajunge sa devina plictisitor. Are si o nota care-mi aduce aminte de Light Blue de la Dolce&Gabbana, posibil sa aiba ambroxan  in compozitie. Este foarte usor de purtat ca parfum de zi, care merge in orice anotimp, dar eu l-as purta toamna. Asta pentru ca,sore final, se mai indulceste si incalzeste putin. E unul dintre cele mai confortabile parfumuri, nu are nimic agresiv , in schimb are multa naturalete.

Numele parfumului: Flash Back
Casa: Olfactive Studio
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator: Olivier Cresp


Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: rubarbara, portocala, grapefruit
note de fond: mar, fructe de padure, piper roz
note finale: vetiver, ambra, cedru, mosc alb



Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.