Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 februarie 2013

Eau de Gingembre- Roger et Gallet



E primul parfum al casei Roger et Gallet pe care il probez, chiar l-am cumparat fara a-l testa in prealabil (mare greseala !) pentru ca am o dragoste nestapanita pentru ghimbir si pentru ca parfumul are recenzii pozitive, unii afirmand ca este cel mai bun parfum cu ghimbir. Prima impresie (vizuala) nu a foarte buna caci parfumul are un flacon mai mult decat modest, comparabil cu al unei ape de Colonia ieftina.
Despre parfum nu e mult de povestit caci este unul foarte simplu, cu putine note. Notele de varf sunt proaspete, frumoase, transparente, usor ascutite, revigorante, fiind o combinatie de bergamota cu ghimbir. E mai frumoasa bergamota decat ghimbirul. In notele de fond este un ghimbir  usor citrat, putin mai dulce, cu intensitate mult domolita si destul de tern. Nu stiu de ce este considerat un parfum feminin, e total unisex, ba chiar cred ca e mai potrivit unui barbat decat unei femei. Parfumul lasa mult de dorit ca siaj si ca longevitate si n-as zice ca-si merita banii. Desigur ca este purtabil, dar nu-ti da o satisfactie prea mare. E ca o apa de Colonia. Cred ca trebuie stratificat peste o lotiune de corp cu miros de citrice sau plante aromatice, altfel trebuie sa umbli cu flaconul dupa tine. Ar fi un parfum de vara, bun pentru calatorie, plimbari sau pentru facut sport. Nimic impresionant ! E comparabil cu un Yves Rocher, dar ceva mai scump.


Numele parfumului: Eau de Gingembre

Casa: Roger et Gallet

Concentratie: EDT

An de aparitie: 2003
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamote, floare de ghimbir, neroli
note de fond: seminte de hibiscus, ghimbir
note finale: benzoin, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: cilindric, usor aplatizat, din cristal transparent, cu buson cilindric, din plastic sablat
Evaluare : 6/10

2 comentarii:

  1. Buna seara! Hehe, daca le-ai tratat ca pe "parfumuri" sigur ca nu ti-au spus nimic! Eu le stiu ca "eau fraiche parfumee", deci nici macar eau de toilette - cum ziceai, un fel de eau de cologne. Roger&Gallet e o gama de ingrijire corporala pe care am descoperit-o cautand sapunuri, fiindca imi place sa ma spal cu sapun, am folosit mai ales vara Bois d'Orange, Amande Persane si Fleur d'Osmanthus, iar acum ma rasfat cu Bois de Santal (doar sapun). Si am folosit sapunurile, lotiunile de corp, deodorant si eau fraiche - si o crema de maini -, imi plac deosebit de mult, sunt racoritoare si foarte placut mirositoare pentru gustul meu, imi par si de o calitate buna, cel putin sapunurile sunt o incantare pentru mine, chiar te rog sa incerci cateva, sunt sigura ca vei fi multumita!
    Din pacate am avut treaba si n-am ajuns nicaieri, n-am probat nimic.... Sunt destul de trista, totusi am primit mostra Amouage Ciel - si imi place mirosul, da, insa e un facut, ce-mi place mie nu persista, n-am pomenit Amouage care sa nu persiste macar pe-o esarfa, ei bine, am pomenit acum, fireste! Mai astept acum mostra Honour, cum ai zis. Tot cum ai zis, Journey si Ubar sunt complicate, greu de priceput pentru capul meu mai patrat, asa, deci trecem peste!
    Acum, te intreb daca ai probat Kenzo Jeu d'Amour, daca da, as avea rugamintea de a-l recenza, desi poate te-ai plictisit de astea, imi dau seama si eu acum ca pentru cineva cultivat in domeniu numai nisa mai ofera surprize...
    Si inca ceva, a aparut Armani Code nu-stiu-cum, ultimul, cel cu nota de cafea, m-a uimit, in sfarsit am deslusit si eu o nota!!! Dar are un final atat de puternic vanilat incat in loc sa visez la ceva frumos, imi lasa gura apa si ma gandesc la prajituri, fursecuri vanilate, calde, de gen "de Craciun"!! Mi-a placut parfumul, nu pot sa spun ca nu mi-a placut, totusi nu vreau sa miros ca un fursec scos din cuptor! Acum, poate asa e pe pielicica mea, daca nu l-ai incercat cred ca merita1
    Deci aceasta e o mica epistola de-acum, nu un comment!!
    Iti doresc o saptamana usoara si placuta, Hertha draga!
    (Ti-am citit absolut tot blogul, dar inca revin cu mare placere fiindca scrii tare frumos si ma faci sa rad, multumesc!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma indoiesc ca sapunurile Roger&Gallet miros bine. Cu sapunurile am si eu o traire speciala, numai ca mie imi place sa le fac si, daca cumpar, nu mai are rost sa fac. Tot sper sa se mai consume stocul din casa ca sa mai produc niste sapun. Aveam o roaza de idei in cap, cred ca, intre timp, le-am si uitat. Kenzo Jeu d' Amour am probat, dar nu am esantion la el ca sa-i pot face o recenzie. Pe ultimul flanker Armani Code nu l-am probat caci trec printr-o perioada extrem de dificila care m-a tinut departe de parfumerii , motiv pentru care nici nu am scris nimic pe blog in ultima saptamana. Sper ca o voi depasi cumva.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.