Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 ianuarie 2013

Madly EDT- Kenzo



Madly , creat de Aurelien Guichard in 2011, exista atat ca EDT , cat si ca EDP. Eu am probat varianta EDT, dar se pare, judecand dupa alte comentarii, ca intre cele doua exista si diferente de note, nu numai de concentratie. Mai precis EDP are in notele de varf flori de portocal si piper roz, in timp ce EDT este fructat, notele de varf fiind reprezentate de litchi si pere.
Parfumul are un clip publicitar ghidus, in acord cu numele parfumului, care vrea sa sugereze ca fiecare femeie trebuie sa aiba un strop de nebunie. Protagonista clipului, Amber Anderson, dupa ce isi leapada tinuta conventionala, de oras, sumar imbracata, se urca in copaci, se tavaleste prin iarba si se contopeste cu natura. Clipul sugereaza un parfum natural, plin de voiosie. Posterele publicitare ne-o infatiseaza pe aceeasi Amber Anderson cu o coafura ciudata, impanata cu zeci de fluturi de toate modelele si culorile.
Flaconul parfumului este destul de interesant, avand forma unei aripi de fluture ce curge in mai multe spirale. Dar- ce oroare!- este din material plastic.


Prima oara cand am mirosit parfumul mi s-a parut total dezagreabil, la a doua testare , impresia a fost ceva mai buna. Inceputul parfumului este fructat, dulce- acrisor, cu mult litchi, fruct pe care nici in stare naturala nu il prea agreez. Para, prezenta si ea, are un superb miros de punga de plastic, care-mi aduce aminte de Petite Cheri de la Annick Goutal, cu o para la fel de oribila. Un inceput agresiv, strident si bizar. Ulterior parfumul se mai rotunjeste, devine mai cremos si isi dezvolta latura florala. Eu simt doar heliotrop si ce a mai ramas din litchi. Punga aia de plastic este si ea prezenta, nu dispare atat de usor.  Notele finale sunt dominate de mosc. Eu parca simt si niste patchouli inca din inima parfumului, dar ingredientul nu este listat. Desi imi plac multe dintre parfumurile lui Aurelien Guichard si am o parere buna despre casa Kenzo, nu mi-as cumpara acest parfum in varianta EDT. Nu stiu inca cum este EDP.

Numele parfumului: Madly
Casa: Kenzo
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator: Aurelien Guichard


Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: litchi, para
note de fond: iasomie, heliotrop
note finale: cedru, mosc



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.