Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 ianuarie 2013

Light Blue-Dolce&Gabbana




Light Blue,  creat de Olivier Cresp in 2001, a fost un parfum atat de popular incat nici nu-ti venea sa-l cumperi. Nici nu l-am cumparat decat dupa 11 ani de la aparitie, cand lumea l-a uitat. Sincera sa fiu nici nu prea m-a impresionat.
Initial am mirosit un fals ordinar la o prietena. Mi s-a parut ca ceva nu este in regula, dar mi-a fost jena sa-i prabusesc increderea in parfum, mai ales ca era fericita ca era posesoarea unui Dolce&Gabbana. Presupunerea mi s-a adeverit ceva mai tarziu, cand am mirosit parfumul in Sephora, dar nici originalul nu m-a impresionat si n-am sa inteleg niciodata adoratia unora pentru acest parfum. Notele din lista oficiala sunt o vrajeala. Oricat te-ai chinui sa le recunosti, e greu sa reusesti. Singurele note recognoscibile sunt lamaia si marul verde. Ma indoiesc ca este ceva natural in parfumul acesta. Miroase a chimie 100%. De fapt, ingredientul de succes a fost ambroxul, un produs de sinteza care, comercial, se numeste ambroxan si care reda destul de fidel mirosul marin, usor sarat al ambrei gri. De aici si mirosul de vara si de mare al parfumului Light Blue. Mai recent, in 2008, Geza Shoen a creat excentricul Molecule 02 folosind acelasi produs de sinteza si doar pe el, chestie care a fost reeditata de curand de casa Juliette Has a Gun in parfumul Not a Perfume.Cred ca aceste doua noi aparitii m-au facut sa si cumpar parfumul caci era varianta cea mai ieftina de ambroxan.
Light Blue este purtabil, pentru unii poate fi chiar placut si confortabil ca parfum de vara, dar pe mine este departe de a ma face fericita. Parfumul, atentie amatorilor, nici nu este prea longeviv, dupa vreo doua ore se cam pierde. Veti zice ca e o apa de toaleta. E corect, dar tine coada in sus si, dupa ani de zile de la aparitie, ramane foarte scump. Avand in vedere ce ingrediente are, cred ca 30 de ml nu ar trebui sa coste mai mult de 60-70 de lei.



Numele parfumului: Light blue
Casa: Dolce&Gabbana
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2001
Creator: Olivier Cresp



Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie de Sicilia, mar verde
note de fond: trandafir, bambus, iasomie
note finale: ambroxan, mosc, cedru



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: perfect paralelipipedic, din cristal sablat, cu o banda din metal argintiu in partea superioara si un buson in prelungirea sticlei, de culoare bleu.
Evaluare : 6/10

2 comentarii:

  1. Credeam ca sunt singura care nu da pe spate in fata acestui parfum...
    Jur, n-am inteles niciodata cum e posibil sa placa atator femei, cum poate fi catalogat drept "superb" si, mai ales, de ce are pretul asta nesimtit. Mie mi se pare o apa de colonie (nici macar de toaleta)lesinata, cu persistenta zero, bun eventual de sala de sport si cam atat. Fara sa fiu o fana Elizabeth Arden, mi se pare mult mai OK (sa nu mai zic de pret!) Green Tea. Acelasi iz curat, fara pretentii. Si nu la pretul lui Light Blue!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am inteles entuziasmul general,cred ca a fost un parfum cu sansa caci acoperea gustul comun. Ajunsese la o vreme sa fie parfumul ideal de facut cadou, cum erau pe vremuri tigarile Kent, chit ca erau altele mult mai bune. Pretul lui este in continuare foarte mare, avand in vedere ca se bazeaza in mare masura pe chimie.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.