Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 ianuarie 2013

Ambre Royale- Egon von Furstenberg




M-a incitat acest parfum caci era singurul parfum al casei de moda Egon von Furstenberg, avea o lista oficiala de note interesante si nu i-am gasit nicio recenzie pe net. Avand in vedere ca este si foarte ieftin, mi-am zis ca pierderea nu ar fi prea mare si l-am cumparat fara a-l testa.
Parfumul nu este atat de complex cum promite lista de ingrediente. Incepe cu niste citrice care dispar foarte repede, dupa care se transforma intr-un parfum ce are consistenta unui lichior foarte dulce, mai dulce decat pot eu tolera. Pot recunoaste foarte putine dintre notele oficiale. Imi pare ca nu are note de fond, sare direct de cele finale. Ceea ce simt sunt niste note ambrate, vanilie si putin santal. Parfumul seamana putin cu Aomassai de la Parfumerie Generale, fara a fi insa la fel de bun, la fel de rafinat si la fel de bogat in nuante. Este foarte liniar, lipsit de siaj, dar cu o longevitate buna. Pe masura ce trece timpul isi mai pierde din dulceata, ceea ce il face mai agreabil. Fiind dulce, nu-l vad purtat decat in anotimpurile reci. Desi nu pot sa spun ca-mi place, depaseste prin calitate parfumurile din aceeasi categorie de pret. N-am inteles de ce acest parfum este inscriptionat cu Eau de Cologne caci are concentratia destul de mare, mai mare decat a unei ape de toaleta.

Numele parfumului: Ambre Royale
Casa: Egon von Furstenberg
Concentratie: Eau de Cologne ( ?)
An de aparitie:
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, mandarina, coacaza neagra
note de fond: iasomie, muscata, heliotrop
note finale: santal, ambra, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: medie, fara siaj
Persistenta: in jur de 6-7 ore
Flacon: din cristal transparent, rectangular privit dinspre avers, cu peretii laterali arcuiti spre interior
Evaluare: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.