Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 decembrie 2012

Puredistance I-Puredistance



Puredistance I este primul parfum al casei vieneze Puredistance, fiind semnat de Annie Buzantian, mai cunoscuta prin parfumurile Pleasures si Sensous ale casei Estee Lauder.
Parfumul are o concentratie mare de materie  parfumanta (32%) si are un pret foarte mare, drept pentru care e considerat un parfum de mare lux.
Parfumul incepe cu un miros de citrice foarte blande si ozonate, dupa care isi dezvolta partea florala. E greu sa simti toate florile caci parfumul este foarte omogen, un floral abstract as putea spune. Eu reusesc sa disting bine doar magnolia si trandafirul. Parfumul are o frumusete de-a dreptul magnetica, fiind foarte feminin si elegant. E ca un basm minunat care ai vrea sa nu se termine niciodata. Este usor dulce, dar, in ciuda concentratiei, nu este greu si sufocant, dimpotriva e o compozitie aerisita, un parfum usor de purtat. E un contrast intre magnolia gratioasa si  petalele grele de trandafir, intre mirosul apos si luminos al magnoliei si cel dens si intunecat al trandafirului. Dar aceste contraste fac parfumul foarte echilibrat. E foarte cremos si are un vag miros de miez de nuca, care-i da un aspect foarte catifelat si sofisticat. Parfumul este foarte frumos si parca ar merita sa investesti in el. Mi-ar fi placut sa dureze, insa, mai mult. Dupa vreo 4 ore mai ramane doar un vag miros de mosc pe care, e drept, il mai simti vreo 6 ore. E ca atingerea unui voal ceea ce ramane.

Numele parfumului: Puredistance I
Casa: Puredistance
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator: Annie Buzantian


Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, frunze de coacaz, neroli
note de fond: magnolie, iasomie, trandafir, mimoza
note finale: nota ambrata, vetiver, mosc alb



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: foarte elegant, din cristal transparent, de forma unei eprubete, cu buson cilindric, auriu.
Evaluare: 10/10

4 comentarii:

  1. De curand, in garderoba mea parfumata a ajuns si Puredistance I, un parfum minunat, feminin si gratios precum o lebada ce tulbura oglinda apei. Mi-a placut recenzia ta si iti impartasesc parerea. Il port cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e foarte feminin si tandru. Apoi are si clasa si rafinament. Nu mai spun cat este de placut la purtare. Sper sa te intelegi bine cu el. Eu nu am apucat sa folosesc niciun puf dintr-al meu.Il consider o licoare pretioasa si n-am gasit inca o ocazie care sa merite o picatura din elixirul asta. Dupa mine este cel mai frumos si feminin Purdistance. Antonia mi se pare prea opulent si prea complicat, imi vajaie creierii de la el. Nu cred ca as putea sa-l port. M imi place mult , dar e masculin. Black e foarte frumos, dar prea masculin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai Hertha! Daca iti spun ca nu am avut rabdare pentru a-l purta la un eveniment deosebit si mi-am dat un puf in ziua in care l-am primit, asa, imbracata in adidasi si bluza de trenning. Dar nu am mai avut rabdare, mai ales ca nu il probasem niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Firesc. Eu am avut vreo doua esantioane si il probasem indelung inainte de a-l cumpara caci era mult prea scump ca sa risc o alegere nefericita.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.