Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 decembrie 2012

Armani Code Luna-Giorgio Armani





Parfumul este un flanker recent al cunoscutului Code lansat cu 6 ani inainte, in 2006. Notele de varf sunt oarecum asemanatoare cu cele ale editiei princeps, pline de citrice. Ulterior parfumul este total altfel, mai putin dulce si mai eteric. Vedetele notelor de fond sunt neroli, mirabilis-o floare careia in Romania i se spune « ora 8 »- si vanilia. Mirabilis sau Floarea lunei este o floare care infloreste la lasarea serii si sta deschisa pana in zori, ea fiind cea care a sugerat numele parfumului. 



Daca initial se simte foarte bine floarea de portocal, ulterior se instaleaza un miros asemanator ceaiului aromat cu jasmin. Parfumul este placut si destul de longeviv pentru o apa de toaleta, dar are mare nesansa de a fi tot timpul comparat cu prima varianta pe care nu o poate nicidecum egala. Este un parfum aerisit, de toata ziua, foarte comod la purtare, bun pentru o tinuta casual.



Numele parfumului: Armani Code Luna
Casa: Giorgio Armani
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2012
Creator: Dominique Ropion



Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota de Italia, portocala amara
note de fond: floare de portocal, mirabilis (ora 8)
note finale: vanilie, boabe de tonka, cedru



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: identic cu cel al parfumului Code, dar sticla este mai deschisa la culoare
Evaluare: 7/10

4 comentarii:

  1. Mi l-am comandat ieri pt ca intentionez sa il fac parfumul acestei veri. Imi place la nebunie, ii gasesc doar cusurul unei longeviitati precare, altminteri, e delicios.

    Pe mine originalul nu m-a multumit niciodata, e prea agresiv si il simt usor chimic aspru. Dar imi place si acela, doar ca nu-i pt mine.... Luna, insa, mi se pare exact genul meu de parfum usor, de vara. Delicios, spumos, flirty, te bine dispune. Acum, sper sa nu imi trimita aoro apa chioara, ca m-am lacomit la un flacon mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e o achizitie proasta, sper sa nu-l fi prostit intre timp. Eu l-am probat in momentul aparitiei lui in Sephora si poate l-as fi cumparat, dar am la parfumuri de vara...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu tocmai ca nu prea am, de obicei port aceleasi parfumuri tot anul, dar le dau vara mai cu zgarcenie. Am simtit nevoia de ceva proaspat insa si asta a fost alegerea. Imi place f mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi l-am luat, e superb, doar ca moare foarte repede. Rezista bine pe haine si atat. Siaj bun in primele 5 minute, apoi zero.Dar e delicios, o superba floare de portocal, varateca si apetisanta.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.