Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 noiembrie 2012

Ofresia-Diptyque



Nu prea sunt familiarizata cu parfumurile casei Diptyque, am probat putine si nu mi-am facut inca o parere prea clara. De curand am incercat Ofresia, un parfum semnat de Olivia Giacobetti, lansat in 1999. Mi se pare dificil de realizat un parfum de frezii caci este o floare cu miros discret, greu de captat intr-un parfum, cu mult mai greu atunci cand este vorba de un parfum soliflor.
Parfumul a fost o mare dezamagire pentru mine, imi este greu sa-i gasesc vreo calitate. Pe langa faptul ca nu are nimic comun cu frezia, nu are nici persistenta, nici siaj. Este un parfum apos, comparabil cu un parfum pretins botanic, care mirose a seva de plante, cu o vaga nota florala, atribuibila unei flori de primavara. E ca si cum ai strivi in palma un buchetel de flori de primavara, peste care este asternut niste piper, nimic mai mult.

Numele parfumului: Ofresia
Casa: Diptyque
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1999
Creator: Olivia Giacobetti










Gen: floral-verde
Descriere oficiala: frezie, piper, note lemnoase
Flacon: flaconul standard al casei

Aprecieri personale
Intensitate: discret
Persistenta: 2-3 ore
Evaluare: 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.