Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 noiembrie 2012

Ligea/La Sirena- Carthusia I Profumi di Capri


  


M-am uitat adesea pe internet la parfumurile brandului italian Carthusia Profumi di Capri, mi le-am dorit in secret, m-a tentat si un sejour in aceasta insula plina de farmec, dar abia acum m-am intalnit cu primul parfum : Ligea/La Sirena.
Parfumul, creat in 2003 de Laura Tonatto, este cu totul altceva decat mi-am inchipuit a fi dupa lecturarea notelor care promit, macar in notele de varf, un parfum cu accente citrice, apoi unul senzual si cald, cu patchouli, rasini si vanilie. Speram sa regasesc mirosurile Mediteranei, dar am gasit un parfum de-a dreptul siropos si foarte liniar. Din lista de citrice, trecute la notele de varf, regasesc in parfum foarte putin, niste mandarina care este invadata de un patchouli cu miros medicamentos si de rasini greu precizabile. Nu regasesc in parfum nici urma de lavanda, de cuisoare, de geranium sau citronella. E un parfum cald, foarte siropos, care nu este, asa cum am citit pe diverse forumuri, un parfum de vara, dimpotriva este de vreme rece. Daca pret de o ora si jumatate parfumul este destul de placut, ulterior se transforma intr-o chestie dulce, cu miros de porumb fiert sau de melasa, pe care cu greu o pot tolera. Ma indoiesc ca aceasta mireasma de sirena ar putea atrage sub vraja ei vreun navigator.




Numele parfumului: Ligea/La Sirena
Casa: Carthusia I Profumi di Capri
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2003
Creator: Laura Tonatto

Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie de Sicilia, tamaie de Somalia, portocala de Brazilia, mandarina de Italia, bergamota de Calabria, lavanda frantuzeasca
note de fond: patchouli de India, cuisoare de Madagascar, geranium de Egipt, citronella
note finale: mosc alb, floare de tabac, benzoin de Siam, vanilie de Madagascar

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: rectangular, extraplat, din cristal transparent, cu buson din ebonita de culoare neagra
Evaluare: 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.