Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 noiembrie 2012

1969- Histoires de Parfums



1969 , lansat im 2001 si creat de Gerald Ghislain, e un parfum caracterizat a fi un erotic gurmand, foarte senzual. Parfumul are cam peste tot recenzii bune, asa ca ce spun eu despre el puteti sa nu luati in seama. Nu pot sa zic foarte multe lucruri despre el  pentru ca este un parfum de o simplitate si liniaritate rar intalnite, de-a dreptul plictisitor. Problema mea nu este, insa, plictiseala ci faptul ca parfumul imi repugna de-a dreptul. A ce miroase ? Greu de spus.
Eu nu recunosc in parfum aproape nimic din notele trecute in lista oficiala, nicio floare, nici scortisoara, nici ciocolata, patchouli sau cafea. In schimb, simt enorm de mult mosc.  Parfumul este foarte dulce, moale si cremos. Cred ca un efect olfactiv asemanator am putea obtine daca am prepara in aceeasi bucatarie o crema de Kremschnitt, o mancare din carne de oaie si niste porumb fiert. Mirosul asta de-a dreptul libidinos iti intra in fiecare por al pielii, in creieri si devine de-a dreptul obsedant. Dureaza mult, probabil in jur de 6 ore, dar eu il simt zile in sir. Un singur parfum mi-a mai produs atata greata : L’Instant  Magique. Cu siguranta, cei care iubesc moscul il vor placea si pe el. Eu vreau sa-l uit.

Numele parfumului: 1969
Casa: Histoire de Parfums
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2001
Creator: Gerald Ghislain
Gen: feminin

Descriere oficiala:
note de varf: piersica
note de fond: flori albe, trandafir, cardamom, cuisoare
note finale: mosc alb, patchouli, ciocolata, cafea

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 6-7 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare: 2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.