Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 octombrie 2012

Herve Leger- Herve Leger



Cateva din creatiile lui Alberto Morillas mi-au placut in chip special: Hot Couture pentru Givenchy, Flower pentru Kenzo, Essence pentru Narciso Rodriguez. Altele m-au lasat indiferenta. Iata si un parfum pe care il detest: Herve Leger.
E un parfum foarte lenes si plictisitor. Desi ar trebui sa fie usor gourmand, avand in vedere componentele, nu are in el nici cea mai mica ispita. Marul verde din notele de varf este dulceag si spalacit, ba chiar cu un usor miros de material plastic, iar osmanthusul din notele de fond  este mai mult caisa decat osmanthus. O caisa dulce,dar lipsita de viata, foarte artificiala. Parfumul este discret, dar deranjat, asa ca este mai bine ca nu are siaj. Nu-mi starneste nici interes, nici bucurie olfactiva, imi seamana cu o prasnita cu gem de caise. Ca de obicei, ceea ce nu-ti place duteaza si foarte mult. Vreau sa-l uit. Am citit comentariile de pe net  si am avut surpriza sa constat ca lumea e incantata de acest parfum, asa ca nu ma bagati in seama, probati-l caci s-ar putea sa fiu eu defecta. Dar nu stiu daca il mai puteti proba caci, din fericire, a fost interrupt. Sper ca definitiv.

Numele parfumului: Herve Leger
Casa: Herve Leger
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1999
Creator: Albreto Morillas

Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mar verde
note de fond: osmanthus, orhidee
note finale: mosc, santal, ambra, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: discret, fara siaj
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: de forma unei clepsidre zvelte, cu piedestal si cu buson in forma de trunchi de piramida
Evaluare: 2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.