Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 octombrie 2012

Black Orchid Voile de Fleur- Tom Ford




Parfumul, aparut in 2007 si semnat de David Apel, imi pare foarte bizar si destul de dificil de descris, in ciuda faptului ca pare a fi simplu si foarte liniar. Este un floral- fructat dens, omogen, foarte opulent si impertinent. Are o acreala in el care inteapa, iti strepezeste dintii, precum otetul, si striga. Partea florala a parfumului este dominata de ylang-ylang. Desi in descrierea oficiala sunt trecute si alte flori, eu nu mai reusesc sa simt niciuna. Banuiesc ca este de vina scortisoara care, chiar daca nu este in doza mare, afecteaza si distorsioneaza mult mirosul floral. Se mai simte, chiar devine obsedanta, pruna. De fapt intregul parfum mie imi seamana cu un magiun taranesc de prune, din cel fara pic de zahar. Parfumul imi pare rece, lipsit de poezie, nu-mi comunica nimic, nu ma emotioneaza estetic, nu-mi creeaza nicio stare pozitiva, motiv pentru care este exclus sa-l achizitionez vreodata. Imi pare o constructie bruta, lipsita de rafinament si neslefuita. La calitati as trece longevitatea. Desigur ca parfumul trebuie incercat caci are multi fani care-l apreciaza cu frenezie.



Numele parfumului: Black Orchid Voile de Fleur
Casa: Tom Ford
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2007
Creator: David Apel

Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: coacaza neagra, ylang-ylang
note de fond: caprifoi, crin, gardenie, pruna, orhidee, piper
note finale: santal, note fructate, patchouli, scortisoara, vanilie, rasini


Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta:
Flacon: standardul casei
Evaluare: 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.