Pagini

Faceți căutări pe acest blog

11 octombrie 2012

Alien Essence Absolue-Thierry Mugler



In 2012, la 7 ani dupa aparitia minunatului Alien, Dominique Ropion revine asupra parfumului sau si creeaza o noua varianta, Alien Essence Absolue. Sticla noului parfum este din cristal transparent, are exact acelasi buson, dar toate varfurile si fatetele sticlei vechi sunt rotunjite. Lichidul este de culoarea mierii. Parfumurile sunt, in mare vorbind, foarte asemanatoare, trebuie sa le probezi in paralel ca sa observi deosebirile. Diferente notabile sunt in partea de inceput. Noua varianta isi pierde din fluiditate si nu este atat de eterica si balsamica ca Alien, este usor mai dulce, mai densa datorita prezentei heliotropului. Mirosul de pastaie de vanilie, care se simte de la inceput, da o clara tenta gurmanda parfumului. Noua varianta pare mai terestra, mai putin spatiala decat prima. Prezenta smirnei face, insa, parfumul mai bogat si mai cald, aducand o usoara tenta de fum. Sunt atat de frumoase amandoua incat este greu sa alegi intre ele. Eu as alege inceputul de la Alien si restul de la  Essence Absolue.




Numele parfumului: Alien essence Absolue
Casa: Thierry Mugler
Concentratie: EDP intens
An de aparitie: 2012
Creator: Dominique Ropion


Categorie olfactiva: oriental-lemnos
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: iasmin, heliotrop, iris
note de fond: casmeran, smirna
note finale: ambra alba, vanilie


Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj superb
Persistenta: in jur de 6 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 10/10

4 comentarii:

  1. Azi l-am reincercat pt a n-a oară în speranța că îmi va vorbi. Ei bine, nu și nu, avem o incompatibilitate totala. Eu simt doar un fel de Alin grețos, ca și Cum as fi pulverizat parfumul intr-o budinca dr Oetker. Îmi place vanilia, îmi place iasomia, dar combinația e dezastru. Și e inutila. Port cu mare ușurință multe parfumuri grele, Angel, Cinema, HP, Tresor, Addict, Alien edp , bineînțeles, dar chestia ăsta e chiar oribila. Au stricat bunătate de parfum cu o prostie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela, daca vrei sa fii mai indulgenta cu el, probeaza-l iarna. Eu nu l-am probat vara, dar nici nu indraznesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi mi-am cumparat acest parfum, doar citind ce ai scris tu despre el, nici nu stiam de el.
    Am Allien, si pentru ca vroiam sa imi iau un parfum nou, am ales intre Addict (pe care il stiu, din timp in timp imi mai iau), si Essence Absolue.
    Imi place foarte mult, si vad ca de cca 4 ore de cand m-am dat, tot persista, il simt in valuri...
    Imi place mult mirosul dulce-vanilat (asta imi placea si la Addict) si faptul ca persista, inca.
    Si... uite ca e vara, si mie imi place acest parfum... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vara nu am avut curajul sa-l incerc. Suport putine parfumuri vara, pe canicula bucuresteana. Vad ca parfumurile Mugler au intrat intr-un con de umbra in ultimul timp, toata lumea spera sa-si gaseasca parfumul vietii in sectorul nisa, dar si la nisa e mult de cautat.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.