Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 octombrie 2012

06 Incense Rose-Tauer Perfumes




Am probat putine parfumuri de la Tauer Perfumes si acelea pe blotter, asa ca nu am ramas cu prea multe amintiri olfactive despre fiecare in parte, dar mi-am facut totusi, cat de cat, o idee despre brand. Un esantion Incense Rose mi-a oferit insa posibilitatea sa miros si eu un parfum pe indelete, de la inceput si pana la sfarsit. Parfumul incepe cu o opulenta si o intensitate terifiante. E un miros dens, aspru, usor amarui de coji de citrice carora le simti uleiul si intepaturile. Desi sunt trecute in notele de varf, printre citrice, doar lamaia si clementina, eu simt mai mult coaja de grapefruit. Parca as simti si niste cedru printre ele, dar nu sunt foarte sigura. Mirosul este foarte auster, sobru, dar, din cand in cand, mai ales daca iti misti putin incheietura, iese de sub el un miros dulce  si timid de trandafir, un trandafir confiat. E foarte mare contrastul dintre citrice si acest trandafir care parca isi ofera cu generozitate din caldura.  Mie partea asta mi se pare cea mai creativa din parfum. Ceea ce urmeaza este, desi placut,  de acum banal, intalnesti in foarte multe parfumuri ; miros de smirna si alte rasini, sobre, fara pic de dulceata sau vanilie. Din pacate, nu scot fum deloc, sunt cam inerte si ma mir ca sunt asa stiind ca Andy Tauer scoate tot felul de efecte speciale neasteptate in compozitiile lui.



Imi place parfumul, nimic de zis, dar imi pare greu de purtat de o femeie. Are prea multa sobrietate si exigenta  care-l fac greu de asortat la o tinuta si o stare de spirit lumeasca. Sincera sa fiu il vad mai mult ca un parfum pentru stari de meditatie caci are o latura vadit balsamica. E ceva in parfumul asta care imi evoca spatii incarcate de sacralitate, intunecoase si tacute, drept pentru care il vad mai potrivit ca parfum de ambient.

Numele parfumului: Incense Rose
Casa: Tauer Perfumes
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator: Andy Tauer

Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, clementina, cardamom, trandafir salbatic
note de fond: tamaie, iris, ricin
note finale: cedru de Texas, vetiver, patchouli, smirna, labdanum

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: 24 de ore (incredibil!)
Flacon: pentagonal, din cristal de culoare albastra
Evaluare: 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.