Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 iunie 2012

Light Blue/ Dreaming in Portofino-Dolce&Gabbana





Dupa 11 ani de la lansarea lui Light Blue, anul acesta Dolce&Gabbana a scos doua variante noi, una masculina si alta feminia, ultima numita Dreaming in Portofino. Flaconul pastreaza forma parfumului original, dar este transparent, lasand sa se vada licoarea de culoare albastruie.
Partea superioara a sticlei este imbracata in metal argintiu, iar busonul este din plastic alb, fiind partea cea mai urata a ansamblului si dandu-i aerul unui parfum ieftin.
          Light Blue a fost un parfum care nu m-a ispitit niciodata in ciuda faptului ca l-au iubit multe femei, asa ca nu am nostalgii vis-a-vis de original. Poate dintr-un sentiment de frustrare, poate pentru ca aveam pete pe creier, am cumparat un flacon mic de 25 ml   din Dreaming in Portofino. Adevarul este ca satul ala mic de pescari de pe Riviera italiana devenit o statiune celebra m-a fascinat intotdeauna. As fi vrut sa-l vad aievea, dar inca n-am reusit. Poate de aici mi se trage cumparatura. Initial mi s-a parut mai feminin decat originalul. Dupa ce am ajuns acasa si l-am probat pe indelete, am fost cumplit de dezamagita, asa cum sunt multi dintre adoratorii variantei originale. Startul este patrunzator si are o prospetime frumoasa. E o chestie fructata cu miros litchi, de scurta de durata, cum era si de asteptat. Are si o tenta acvatica, iar ingrdientele tre sa fie mai multe decat cele din lista oficiala. Dupa 10-15 minute parfumul devine de-a dreptul banal. Lista oficiala de ingrediente nu mentioneaza pentru notele de mijloc decat osmanthus si iris. Osmanthus se simte, dar e foarte lesinat si fructat, irisul ia-l de unde nu-i. Dupa o ora parfumul cam dispare si, cam ca toate parfumurile mai noi, nu are consolidate notele finale. E un parfum pe care eu nu-l pot memora, la fel mi s-a intamplat si cu varianta initiala. Desigur ca poate fi purtat ca parfum de vara, dar e greu sa te indragostesti de el si sa ai sentimentul de unicitate. Oare la Portofino miroase a osmanthus chinezesc ? N-as crede.


Numele parfumului: Light Blue/ Dreaming in Portofino
Casa: Dolce&Gabbana
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2012
Creator:
Categorie olfactiva: floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: litchi, seminte de hibiscus
note de fond: iris, osmanthus
note finale: patchouli, ambra, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 1-2 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.