Pagini

Faceți căutări pe acest blog

12 mai 2012

Love in Paris- Nina Ricci



Prima data cand am probat acest parfum nu mi-a placut, mi s-a parut violent si greu. Dupa 6 ani, timp in care l-am ocolit, mi s-a parut un parfum minunat. Azi iar nu as putea zice ca-mi place. Absolut ciudat!
Parfumul a fost creat in 2004 de catre Aurelien Guichard. Intre timp, i-au mai iesit vreo doua variante, dar nu le cunosc si nici nu-mi aduc aminte sa ma fi intalnit cu ele. Are o sticla destul de frumoasa, din cristal transparent, de forma aproximativ trapezoidala, dar cu partea de sus a trapezului usor arcuita. Busonul este din plastic transparent, foarte mare, venind in continuarea sticlei si completand trapezul. Datorita unei arcuiri a lui in sens invers fata de sticla, se creeaza un spatiu gol intre el si sticla. Imi place ca sticla nu are nicio muchie ascutita, e frumos rotunjita la toate unghiurile. Ea a fost desenata de Jerome Faillant-Dumas. Drept imagine a parfumului a fost aleasa Cristelle Lefranc, iar prestatia ei in clipul publicitar este bunicica.


Parfumul este un floral fructat, mai mult fructat decat floral, cu totul distinctiv si inconfundabil. Notele de varf, usor dulcege,  au bergamota, un strop de anason si note fructate de para si piersica. Inima parfumului este mai pronuntat florala, dar eu simt in continuare un fruct care-mi pare o piersica foarte coapta. E un amestec destul de omogen de trandafir, bujor si iasomie, destul de rotund si dens. Uneori imi creeaza senzatia ca stau sub un tei inflorit intr-o seara de mai. Alteori ii gasesc niste ascutimi care nu-mi plac. La final adauga putina vanilie si note lemnoase. Cred ca se poate purta in toate anotimpurile, poate mai putin vara, dar mie imi place sa-l port in luna mai. Are longevitate si siaj destul de bune,  este destul de dinamic, uneori il simt prietenos, este destul de comod de purtat si nu molesteaza pe cei din jur.

Numele parfumului: Love in Paris
Casa: Nina Ricci
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2004
Creator: Aurelien Guichard

Categorie olfactiva: floral-fructat
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, anason stelat, note fructate
note de fond: bujor, trandafir, iasomie, piersica
note finale: mosc, note lemnoase, vanilie



Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj destul de bun
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.