Pagini

Faceți căutări pe acest blog

30 aprilie 2012

Preturi pe la anticari


Ca de obicei, nu m-am putut abtine si am facut, sambata si  duminica, o plimbare pe la anticarii care expuneau in Parcul Obor. Deziluzie totala, mai nimic nu am gasit. Cred ca nu am vazut mai mult de 10 sticle de parfum. M-a tentat o sticla din cristal Baccarat de MITSOUKO , dar era 150 de lei si nici macar nu mai avea eticheta pe ea. La pretul asta, o iau de pe eBay in stare mai buna de conservare. Si, de parca nu eram la targ, vanzatorul nu avea chef sa negocieze. Mai era o sticla de parfum L. T. Piver, tot la 150 de lei , dar asta avea si eticheta si caseta de ambalare. Scump totul, nu m-am putut lipi de nimic. In rest, sticle colectate, cred,  de prin gunoaie, cele mai multe de parfumuri unguresti Molnar es Mosser, dar intr-o stare deplorabila, fara etichete, ciobite si zgariate. Nici macar nu am intrebat cat costau ca n-as fi dat nici 5 lei pe ele.

Sticla de parfum Mitsouko, Guerlain

Sticla de Eau de Cologne Russe, Molnar es Mosser

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.