Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 aprilie 2012

L’Eau Ambrée- Prada


Parfumul, scos pe piata in 2009, este semnat, ca si alte parfumuri ale casei Prada,  de catre Daniela Andrier. Sticla are un design minimalist, foarte simplu, dar elegant, fiind paralelipipedica, din cristal de culoare neagra-fumurie. Pe fata superioara a sticlei este prinsa o placuta aurie, pe care sunt scrise ingredientele parfumului. Busonul este cilindric, auriu si este plasat excentric, mult spre stanga. Pe aversul sticlei, cu litere aurii, este trecut numele casei.
Primele note ale parfumului reprezinta un amestec de mandarina si lamaie. Mie imi pare ca simt si putin piper, dar nu este listat. Mirosul imi pare tipic unui parfum masculin, avand o sobrietate eleganta. Notele de mijloc, destul de dense, sunt florale : trandafir si gardenia bine amestecate. Eu simt si radacina de iris in parfumul asta chiar de la inceput, din notele de varf, dar irisul nu este listat la ingrediente. Banuiesc ca il simt si altii caci multi considera ca parfumul seamnana cu Infusion d’Iris al aceleasi case. Ele seamana oarecum, e drept, dar nu as zice ca este acelasi miros ci, mai degraba, acelasi stil tipic pentru Daniela Andrier. Parfumul se incheie cu patchouli si opoponax, incalzindu-se mult in partea finala. Parfumul este foarte versatil, sunt zile in care nu-l simti, altele cand mi se pare destul de puternic, chiar greu. In general e un parfum de piele, deci destul de discret. Uneori ai impresia ca esti pudrata, nu parfumata, alteori simti parfumul ca pe o crema onctuoasa. Cert este ca parfumul trebuie probat pe piele si lasat sa evolueze, proba cu cartonasul este inutila. Eu l-am probat pe cartonas de multe ori si nu mi-a spus nimic, apoi l-am probat pe piele si mi-a placut. Azi, in chip ciudat, il gasesc prea dens si obositor.  Banuiesc pentru ca este foarte cald. E un parfum care se comporta bine la frig, toamna sau iarna, in spatii deschise. Nu-l vad purtandu-l decat femei mature, mai sobre, cu un aer aristocratic.

Numele parfumului: L’Eau Ambrée
Casa: Prada
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator: Daniela Andrier

Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, cedrat de Italia
note de fond: trandafir de mai, gardenia
note finale: opoponax de Somalia, patchouli de Indonezia

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 6/10

2 comentarii:

  1. Pe pielea mea , la inceput , miroase izbitor de asemanator cu Dior Homme , ultima achizitie a " nefericitului" :)
    Un parfum interesant pentru toamna- iarna, de purtat la birou ,mi-as fi dorit doar sa fie mai longeviv / probabil pe o piele hidratata rezista mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu-mi place in chip deosebit Daniela Andrier, nu stiu ce face dar scapa iris in toate parfumurile. Un iris din ala untos si pamantos care ma cam oboseste. Aici nu e trecut in note, dar il simt. Parfumul nu e rau, numai ca eu am vreo 4 in genul asta. Nici nu prea agreez genul scortos ca e greu de purtat, mie imi plac parfumurile aerisite, luminoase, optimiste, vesele ca pe alea le pot duce.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.