Pagini

Faceți căutări pe acest blog

27 aprilie 2012

Armani Mania- Giorgio Armani



Parfumul dateaza din 2004 si are si un corespondent masculuin, lansat in acelasi an. Ma cam intriga parfumul asta. In primul rand numele parfumului imi pare ciudat, caci este un parfum cat se poate de pasnic si discret care nu are nimic de-a face nici cu bolile mintele, nici cu ideile obsesive. Apoi am citit tot felul de pareri despre acest parfum care par a descrie alt parfum. Spre exemplu se vorbeste despre el ca fiind un parfum puternic, cu siaj si persistenta mare. Absolut nimic adevarat. Totul este pe invers.
Am citit ca creatorul lui ar fi Dominique Ropion, dar eu nu-l recunosc in acest parfum, chiar am indoiala ca ar fi el. Sticla parfumului nu-mi place, mai ales la varianta de 30 ml, e de-a dreptul bondoaca si in contrast cu parfumul gratios. Ea este din cristal transparent, de forma aproximativ cilindrica, usor curbata, Pe o latura cubarea este plan-convexa, pe alta plan-concava, astfel ca sticla are doua profile diferite. Busonul este masiv (aproape cat sticla la varianta de 30 ml), din plastic alb, usor sidefat, avand o forma adaptata sticlei.
Parfumul pare a fi destul de versatil, motiv pentru care a si fost perceput foarte diferit. Si eu am avut atitudini diferite fata de el. In momentul in care l-am cumparat am crezut ca ar putea sa-mi placa, imi parea finut. Azi ma cam lasa indiferenta si nu e genul de parfum pentru care as putea face o pasiune. Notele de inceput sunt, dupa mine, cele mai frumoase. E o compozitie pe baza de mandarina, coacaza si piper. In lista de ingrediente este trecut si dafinul, dar eu nu-l simt. Mandarina  este foarte piperata, dar interesanta. Urmeaza apoi niste note florale foarte delicate si placute, in care pot recunoaste doar magnolia si bujorul si, alaturi de ele, niste note verzi. As fi vrut ca ele sa se pastreze multa vreme caci, desi sunt foarte discrete, sunt frumoase. Parfumul e usor, aerisit, luminos, de-a dreptul tonic. Nu ai senzatia ca te-ai fi parfumat ci ca, mai degraba, ai fi folosit o lotiune de hidratare a pielii. Parfumul, initial destul de apos, devine mult mai cremos si moale. Din pacate, isi pierde destul de repede notele florale si ramane un miros natural de piele curata, dusata si hidratata, pe care se simte doar un usor miros de iris si mosc. Eu nu reusesc sa simt din ingredientele din lista oficiala nici cedru, nici santal, iar vanilia este extrem de discreta. Parca astepti mult mai mult de la o EDP si de la bani pe care ii dai .
E un parfum de piele, fara siaj si opulenta, potrivit pentru femeile foarte discrete, care nu vor sa iasa in evidenta prin parfum. E un casual, foarte usor de purtat, bun de primavara-vara.


 
Numele parfumului: Armani Mania
Casa: Giorgio Armani
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2004
Creator: Dominique Ropion?
Categorie olfactiva: floral-lemnos
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina verde, dafin de Maroc, piper roz, coacaza
note de fond: bujor, magnolie, lacramioara, iris de Provence
note finale: santal, cedru de Virginia, mosc, ambra, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: foarte discret
Persistenta: cam mica pentru EDP, in jur de 2 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.