Pagini

Faceți căutări pe acest blog

25 aprilie 2012

Flacon de parfum rusesc


Am dat sambata o tura pe la Targul anticarilor de la Palatul Sutu, in speranta ca voi gasi ceva interesant. Erau doar vreo trei sticle de parfum in tot targul, doua cu busonul total stricat. Am luat pana la urma o sticluta de parfum rusesc, databila cam 1960. De ea mai atarna o veche eticheta de identificare a parfumului, foarte jegoasa, pe care cu greu am reusit sa citesc духи "сказка"/Duhi "Skazka" (Parfum " Poveste") . Din cate am vazut prin colectiile de sticle vechi rusesti, in exact aceeasi sticla au fost gazduite si alte parfumuri, spre exemplu parfumul белый русалка/ белый сирены (Sirena alba). Mi-a placut stoperul din sticla si chiar cautam o sticluta goala cat de cat prezentabila  care sa-mi gazduiesca un parfum din productia proprie. A costat 15 lei. Desigur ca as fi putut sa ma targuiesc, dar mie lene sa o fac pentru 2-3 lei. Am facut o incursiune pe eBay si am constatat ca am luat-o la un pret bun.



3 comentarii:

  1. Arata superb! Si numai gandul ca e din 1960 ii sporeste valoarea.
    Si eu vreau sa imi fac un parfum cu mana mea, dar inainte caut sticla perfecta.
    Cautand pe google am ajuns pe blogul tau. Cam asa as vrea sa arate si sticluta mea: simpla si eleganta.
    Ai vreo idee despre vreun site care comercializeaza sticlute la preturi rezonabile?

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar pe okazii.ro mai sunt, din cand in cand, flacoane goale. Mai sunt in magazinele de anticariat, dar scumpe rau. Cea mai buna solutie ramane targul de vechituri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru raspuns.
    Am gasit o sticluta simpatica pe un magazin online de cadouri. Dar parca e mai eleganta una vintage, ca cea pe care o ai tu.
    Din pacate eu nu locuiesc in Bucuresti, iar la mine in oras nu au fost niciodata astfel de targuri.
    Poate am noroc cu cateva prietene sa se duca la astfel de targuri.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.