Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 martie 2012

Shalimar Parfum Initial L’Eau- Guerlain





Dupa ce, in 2011, casa Guerlain a scos o varianta a celebrului Shalimar, lansat in 1925, varianta care a purtat numele de Shalimar Parfum Initial, de curand a aparut o noua varianta , Shalimar Parfum Initial L’Eau, parfum creat de Thierry Wasser. Sticlele sunt identice si usor confundabile, amandoua reproducand in mare sticla legendarului stramos.
Noua varianta se vrea ceva mai usoara decat prima, aducand unele modificari si accente. Daca notele de mijloc sunt cam aceleasi, in notele de varf sunt mai accentuate citricele, iar din notele finale au disparut patchouli si ambra. Trebuie sa recunosc ca m-au suprins notele de varf, extraordinar de dense si atipice. Ele contin contin bergamota si multa coaja de grapefruit. Nici macar nu simt neroli din cauza mirosului de grapefruit. Mirosul este foarte ciudat, doar parfumurile de nisa iti rezerva surprize din astea. Nu pot zice nici ca-mi place, nici ca-mi displace, il gasesc interesant, dar mie imi miroase mai mult a piele. Parca ar fi o pereche de pantofi noi. Apoi nu stiu de ce imi inspira batranete, nu-mi pare un parfum pentru o femeie tanara, are ceva intunecat si batranesc in el. L-as putea accepta ca pe un miros pasager, dar, din nefericire, parfumul nu evolueaza prea mult, este liniar. Doar ca mai adauga niste iris peste ceea ce era deja. Mirosul nu este rau, e chiar rafinat. Trandafirul si jasminul din notele de mijloc nu reusesc sa schimbe mare lucru din mirosul initial, notele florale sunt abia perceptibile, reusind totusi sa-i dea putina feminitate. Repet, nu-mi displace mirosul, il gasesc interesant, insolit, dar nu e genul de parfum care sa mi se potriveasca. In final, parfumul primeste un strop de miros de vanile. Durata parfumului ar fi una medie, deci buna avand in vedere ca este EDT, iar parfumul este unul care ramane foarte aproape de piele, fara siaj. Desi vad ca lumea pledeaza pentru purtarea lui vara, eu nu m-as incumeta sa-l port decat toamna, mi se pare anotimpul cel mai potrivit pentru el. Ma intriga culoarea roz a parfumului. Eu zic ca mirosul parfumului nu are nimic comun cu rozul. Pentru mine roz inseamna tinerete, primavara, fructe, pomi fructiferi infloriti, cer senin si nu regasesc nimic din astea in parfum. Poate ca sunt eu defecta, habar n-am. Cred ca femeile care agreeaza mirosul de piele in parfumuri, ar putea sa-l placa. La fel ca si versiunea din 2011, parfumul se vrea unul incarcat de senzualitate, imaginea parfumului fiind Tatiana Vodianova.

Tatiana Vodianova


Numele parfumului: Shalimar Parfum Initial L’Eau
Casa: Guerlain
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2012
Creator: Thierry Wasser

Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, grapefruit, neroli
note de fond: rosa damascena, iris, iasomie
note finale: vanilie, boabe de tonka


Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret
Persistenta: in jur de 4-5 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 7/10


2 comentarii:

  1. Acest parfum imi da dureri de cap la propriu,l-am facut si eu cadou la randul meu caci era imposibil sa ma acomodez cu el,miroseam a dezinfectant,a ceva toxic,si imi provoca greata,desi eu iubesc parfumurile tari.
    este posibil ca reteta originala,sa fi fost modificata,mai mult ca sigur,nu au mai pastrat traditia.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.