Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 martie 2012

Douglas Hannant-Robert Piguet



Parfumul, care poarta numele unui designer american de moda, a fost lansat de casa Robert Piguet in 2011, fiind semnat de Aurélien Guichard, parfumier familiriazat cu spiritul parfumurilor casei deoarece a lucrat la reformularea vechilor ei parfumuri . Acest lucru este foarte important caci acest parfum este varianta moderna a celebrului parfum Fracas. 
Douglas Hannant

Un impatimit al parfumului Fracas nu va spune niciodata ca aceasta varianta il satisface, dar eu nu sunt. Am parfumul Fracas, l-am cumparat, recunosc ca este unic, ca este mestesugit facut, dar consider ca a devenit un parfum de nepurtat. Desi este un parfum nou, Douglas Hannant pastreaza mult din spiritul lui Fracas, fapt ce il face sa fie usor retro, dar este mult mai putin pacatos, desi are note decadente. Mie parfumul nou imi place foarte mult si gasesc ca e foarte bine facut. Notele de varf imprumuta gardenia si florile de portocal de la Fracas la care adauga, ca o noutate, o para suculenta, frumos mirositoare. Gardenia este splendida, la fel de penetranta ca la Fracas. Incet, in notele de mijloc, gardenia cedeaza locul tuberozei, care este opulenta, dulce si in pragul florii fanate, chiar ca la Fracas. Dar notele de mijloc sunt mult mai aerisite caci s-a renuntat la trandafir si narcisa. Parfumul are o adancime splendida, e de-a dreptul balsamic si are realmente o eleganta sobra. Mie imi pare ca are si un aer mai aristocratic decat stramosul tocmai pentru ca este mai simplu, dar mai ferm construit. Sunt mai putine accente decat la Fracas, este simplificat, dar imi pare mult mai curat si mai proaspat. Parfumul are longevitate si siaj excelente si este frumos pana la ultima nota, finalul inlocuind tuberoza cu jasminul si adaugand note senzuale si calde de mosc si santal. In forma actuala parfumul se poate purta si ziua, tot timpul anului, mai putin vara. Ramane, insa, un parfum pentru femei elegante, degajate, cu multa personalitate.



Numele parfumului: Douglas Hannant
Casa: Robert Piguet
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: Aurélien Guichard

Categorie olfactiva: floral-tuberoza
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: para, flori de portocal, gardenia
note de fond: tuberoza, jasmin
note finale: mosc, santal




Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: foarte buna, 5-6 ore
Flacon: flaconul traditional al casei Robert Piguet
Evaluare: 8/10

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti s-a potrivit macar tie. Fracas e greu de purtat. Eu nu l-am purtat niciodata. Am mai vandut din el decanturi la curiosi. Eu nici 24 Faubourg nu pot sa port, am luat insa o varianta a lui, care se numeste 24 Faubourg Eau Delicate si care este mult mai blanda. Nu stiu daca se mai gaseste, dar sa-l incerci daca-l vezi caci, stiind princepsul, poti sa faci comparatia. Bine, nici pe asta nu am apucat sa-l port caci am prea multe parfumuri si anul are doar 365 de zile. Tu aveai EDP sau EDT de la 24 Faubourg?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun asa, se pare ca EDT e mai usor de purtat. Chiar vorbeam acum 2 zile cu cineva care le-a testat in paralel si spunea ca i se pare mult mai agreabila varianta EDT. Eu cred ca am probat doar EDP, dar nu am multe amintiri cu el caci l-am probat in Sephora, n-am avut esantion.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac cel mai mult floralele, dar imi place sa am de toate prin garderoba. Gurmande am putine, nu s-a nascut inca gurmandul care sa-mi fie pe plac. Le fac prea dulci si baga in ele niste note de sinteza care-mi intorc stomacul pe dos. Iar de vanilina sunt sastisita. Cred ca aveam vreo 20 cu vanilina la greu, dar am maritat cateva dintre ele ca nu aveau vreo sansa sa fie folosite prea curand. Si de seara imi pare ca am prea multe si prea putine ocazii sa le folosesc. Mi-as dori sa am 10 parfumuri doar, dar sa le iubesc cu patima si sa le pot purta. Asa, desi le iubesc, le vine rar randul si nu pot sa ma satur de niciunul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.