Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 martie 2012

Amouage- Jubilation 25/Women- Amouage



Jubilation 25 este parfumul aniversar al casei Amouage, lansat in 2007 si semnat de Lucas Sieuzac. In paralel, a fost lansat si un parfum masculin cu aceasta ocazie.
Sincer n-am facut o dragoste pentru acest parfum si, din ce am probat eu de la Amouage, vorbesc de parfumurile pentru femei, mi se pare cel mai nereusit. Notele de varf sunt foarte opulente si au o ascutime deranjanta. Ti se strepezesc dintii de la combinatia nefericita dintre trandafir si lamaie. De parca nu ar fi fost destul, mai este adaugat si niste tarhon care face combinatia de-a dreptul bizara, nicidecum frumoasa. Are un fel de prospetime, dar lipsita de rafinament. Combinatia trandafir cu tarhon si lamaie imi aminteste de transpiratie pur si simplu. Pi-ha ! Chiar deloc nu-mi place. Ulterior apare si putin ylang-ylang care mai indulceste putin compozitia si ii da densitate. Foarte brusc, dupa vreo 25 de minute de la pulverizare, dispare acreala si opulenta si parfumul se incalzeste sub influenta unui miros placut de tamaie, care da parfumului o tenta destul de masculina. Au ramas in combinatie trandafirul, tarhonul, mult mai slab acum,  si tamaia. Dulceata este moderata, parfmul este agreabil, rotund, dar , ma repet, e lipsit de feminitate.  In secundar mai simt putin ylan-ylang. Mare lucru nu se mai intampla, parfumul zace in forma asta si imi pare o chestie inerta, lipsita de viata si plicticoasa. In parfumerie este ca in bucatarie. Degeaba ii dai gospodinei ingrediente de cea mai buna calitate daca ea este nepriceputa.


Parfumul imi pare dezechilibrat, partea de inceput nu are nimic in comun cu partea a doua a parfumului, e o ruptura intre ele, iar, per ansamblu privindu-l, imi pare un parfum lipsit de feminitate si de finete . Eu as plange dupa banii investiti in el. A se proba caci gusturile difera si parfumul are cronici entuziaste.

Numele parfumului: Jubilation 25
Casa: Amouage
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2007
Creator: Lucas Sieuzac

Categorie olfactiva: floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: tarhon, trandafir, lamaie, ylang-ylang
note de fond: davana, labdanum, trandafir, tamaie
note finale: ambra, mosc, vetiver, smirna, patchouli



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: flaconul obisnuit, rectangular, extraplat, de culoare aurie, cu buson semisferic auriu
Evaluare: 5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.