Pagini

Faceți căutări pe acest blog

10 martie 2012

Alien Sunessence/Edition Or d’Ambre-Thierry Mugler



Dupa lansarea lui Alien, in 2005, casa Thierry Mugler a scos mai multe editii de vara ale parfumului, printre ele si aceasta editie limitata din 2011-Alien Sunessence/Edition Or d’Ambre. Sticla este exact ca a lui Alien , doar au fost schimbate culorile pentru a fi in consonanta cu numele parfumului. Baza sticlei este aurie cu irizatii, auriu care se dilueaza spre partea superioara si ajunge la transparent. Busonul este din plastic transparent.
Putine sunt casele care-si respecta consumatorul, Thierry Mugler cu siguranta este una dintre ele. N-am vazut nimic scos de aceasta casa care sa fie facut cu superficialitate, nici macar aceste editii limitate. Eu cred ca as avea curajul sa cumpar orbeste orice parfum al acestei case. Dominique Ropion, care semneaza si acest parfum, ne doveste  inca o data ca este un mare maestru al parfumeriei. Parfumul este de-a dreptul o bijuterie. Recunosti in el spiritul lui Alien, dar parfumul pune accent pe notele fructate. In rest aceeasi vraja, acelasi efect balsamic, opulenta si exotism.  Pentru mine e amuzant ca sunt femei care spun ca nu pot sa suporte Alien, dar ca iubesc aceasta varianta. Inseamna ca trebuie sa revina cu un test la Alien, caci primul a fost superficial sau a fost facut intr-un moment nepotrivit. Spiritul este acelasi si nu poti sa-l iubesti pe unul si sa-l detesti pe celalalt. 


Fiind o varianta de vara, parfumul pune accent inca din primele note pe fructe, in special pe kiwi, un kiwi zemos si dulce. Parfumul este opulent, dens, cremos. Esenta notelor de mijloc este orhideea, dar se pastreaza si mirosul fructat. Vad ca nu mai apare cashmeranul in lista de ingrediente, dar m-ar mira sa lipseasca. E vara concentrata intr-o sticla : soare, lumina, caldura, aer, fructe exotice, flori exotice. E la fel de senzual ca si Alien, dar are si nuante jucause. Notele de final adauga ambra si o vanilie savuroasa.
Absolut superb parfumul, e un regal sa-l porti intr-o sera sau noapte de vara. Desi e editie de vara, mi se pare prea opulent pentru ziua, dar noaptea e perfect. Se poate purta , de fapt, in orice anotimp. Cred ca iarna merge traznet si pe zi. E pacat sa ratati editia, cred ca se mai gaseste inca, dar doar in magazinele online.

Numele parfumului: Alien Sunessence/Edition Or d’Ambre
Casa: Thierry Mugler
Concentratie: EDT légere
An de aparitie: 2011
Creator: Dominique Ropion

Categorie olfactiva: oriental- floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: kiwi, note efervescente
note de fond: orhidee, note solare
note finale: ambra, vanilie, note lemnoase



Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 10/10

3 comentarii:

  1. Mie varianta asta cu kiwi si ambra mi-a dat o stare de rau fizic absolut. Mirosul ala ascutit de kiwi parca dadea cu nuca in perete peste iasomia spatiala a originalului, iar pe baza, ambra parea cleioasa. Nu mi-a placut deloc, de fapt, niciun flanker Alien nu mi se pare reusit sau necesar, am daruit esantionul cu prima ocazie, pt ca il gasesc total impurtabil. Nici Essence Absolue nu mi-a placut deloc, nu are sens acel parfum, vanilia distruge tot ce e frumos in original si transforma un parfum unic intr-o chestie oarecare. Am purtat Alien in edp si mi-a placut mult, insa nu l'am recumparat, desi sotul meu e innebunit dupa el, pt ca prea il poarta multa lume. Poate ca de Craciun imi calc pe politica no-buy si il recumpar, ca sa-l fac si pe el fericit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Kiwi tine foarte putin, Mihaela. Essence Absolue are, dupa mine, cea mai frumoasa vanilie din parfumeria contemporana. Densa si pastaioasa, nu o vanilina nenorocita. Cred ca am cel putin 20 de parfumuri cu vanilie in casa, m-am si scarbit de ele, dar nu-mi place niciuna mai mult. Trebuie sa-l probezi mai pe frig, e prea dens pentru un anotimp cald.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca iti merge la suflet, e bine. Mie tocmai vanilia asta mi-a dat batai de cap...se poate sa fie densa si pastaioasa, nu zic nu, dar eu nu-i gasesc rostul peste formula lui Alien. Doar il indulceste si ii taie din putere, il face moale si cald cand el e rece si geometric. Toata frumusetea lui Alien eu o vad in acel rece mentolat si abstract al iasomiei. In fine, dat fiind ca sunt fana originalului, pe care il gasesc perfect cap coada, nu am reusit niciodata sa imi apropiu vreun flanker. De probat am facut-o pe frig, nu acum, si nu doar o data insa nu am rezonat in niciuna din dati, din pacate.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.