Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 februarie 2012

Premier Jour- Nina Ricci



Premier Jour, aparut in 2001, are drept autori pe Sophie Labbé si Carlos Benaïm. Cel de-al doilea, Carlos Benaïm, a creat, singur sau in colaborare cu altii, parfumuri de mare succes, iar impreuna cu Sophie Labbé a mai realizat Jasmin Noir, de la Bvlgari si Very Iresistible, de la Givenchy.
Sticla parfumului este o bazaconie in stil foarte modern, care sudeaza trei cilindri de forma unui puck de hochei, primii doi, din cristal transparent, reprezinta sticla propriu-zisa, al treilea, alb brumat, este capacul. Nu ma deranjeaza estetic sticla, ea ar putea fi un modern suport de lumanari, ar putea fi orice, dar nu o sticla de parfum pe care , din cand in cand, ai vrea sa o pui intr-o geanta. E si incomoda la manuit. Apoi, designul ei nu as zice ca se potriveste cu continutul. E o sticla rece si austera care adaposteste un parfum bland si tandru.
Parfumul, un floral, este de un rafinament rar si are o eleganta discreta. Primele note au o vraja greu de descris fiind , totusi, o combinatie bizara intre mandarina si mazare dulce. E proaspat, cu mult aer si foarte senin, luminos. El evolueaza apoi spre un miros floral care seamana putin cu cel al narcisei galbene, pentru ca ulterior sa se simta foarte bine gardenia. Orhideea se simte si ea, dar e o prezenta mai discreta. Peste flori este si un praf usor de vanilie. Notele de fond sunt calde, blande, senzuale. Ma fac sa-mi imaginez o femeie ca o zina, imbracata in petale de flori de primavara. Parfumul este destul de liniar in evolutie, poate de aia unele femei spun ca parfumul le-ar plictisi uneori. Dar cum sa te plictiseasca o zi senina de primavara ? Parfumul este usor de purtat, fiind unul de utilizare cotidiana. Eu l-as purta mai mult primavara, dar cred ca se poate purta chiar si in atimpurile reci. Desi are o durata de viata destul de lunga, siajul parfumului nu este prea mare. E mai mult un parfum de piele. E absolut superb !



Numele parfumului: Premier Jour
Casa: Nina Ricci
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2001
Creator: Sophie Labbé, Carlos Benaïm










 
Categorie olfactiva: floral-fructat
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, mazare dulce
note de fond: gardenia, orhidee
note finale: santal, vanilie, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: a se vedea descrierea din text
Evaluare: 8/10

3 comentarii:

  1. Azi l-am primit, cadou de Valentine's. In mare masura, meritul este al recenziei tale, fiindca eu nu sunt chiar o admiratoare a casei Nina Ricci, iar categoria "floral-fructat" in general ma pune pe fuga.
    Mi-am comandat o mostra din Premier Jour si una din Love in Paris si primul mi s-a parut mai atragator, asa ca l-am comandat, iar sotul l-a platit. :)
    Este intr-adevar foarte frumos, foarte fin, n-are notele intens fructate de care ma temeam, infloreste superb pe mine si-mi transmite o stare de bine si de primavara, desi aici zapada are inca 20 cm...
    Iti multumesc mult pentru recenzie si pentru ajutor!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti s-a potrivit. Intr-adevar este mai frumos si mai usor de purtat decat Love in Paris cu care si eu am o relatie inconstanta. Initial nu mi-a placut, ulterior mi s-a parut bogat si frumos, iar acum iar il neg.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina,incearca si Burberry Body EDP. Se incadreaza in acelasi gen, este mai persistent si costa o nimica toata pe Aoro.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.