Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 februarie 2012

Idol d'Armani- Giorgio Armani



Parfumul Idole se vrea a fi un tribut adus frumusetii, gratiei si spiritului independent al femeii, incercand sa reuneasca opulenta orientala cu eleganta italiana. Parfumul a fost lansat in 2009, fiind creatia lui Bruno Jovanović. Sticla parfumului, din cristal transparent, are o eleganta rapitoare. Este aproximativ rotunda, vazuta dinspre avers si revers, dar este plata. Partea laterala a sticlei are niste striatii longitudinale in relief. Busonul este masiv, din metal auriu. Drept imagine a parfumului a fost aleasa modelul si actrita poloneza Kasia Smutniak.

Kasia Smutniak

Parfumul este un floral-condimentat destul de bizar, despre care imi vine cam greu sa scriu ceva. Fara sa fie un parfum banal, dimpotriva este chiar sofisticat, parfumul este foarte greu memorabil. De fiecare data cand il miros imi pare altfel, poate asa se explica ca initial, la cumparare, mi-a placut, ulterior intrebandu -ma, insa, de ce l-oi fi luat. Azi, cand scriu, iar imi place. De fapt imi place doar partial. Imi plac foarte mult notele de varf care au o vraja speciala. E un miros fructat, dens si opulent, de coaja de portocala si pere, usor amarui, dar si usor dulce,  condimentat cu ghimbir. Davana indiana nu stiu sa o recunosc, habar nu am cum miroase. Intensitatea parfumului scade destul de brusc si apare un timid miros de iasomie mixata cu sofran. In faza aceasta, parfumul este usor dulceag, dar foarte delicat , rafinat si senzual, desi este in continuare dens. Parca are si o aura de mister. Se intampla, insa, ceva in faza asta de miloc care strica parfumul iremediabil. Banuiesc ca apare acel rahat lokum de trandafiri, caci parfumul isi pierde linia si claritatea, e ca o corabie in deriva, apare un amestec indigest de arome greu definibile, iar parfumul imi pare paclos si lipicios. Nu mai reusesc sa simt nici iasomia, percep doar ceva dulce cu un miros de sofran. Spre final isi pierde dulceata, dar e un final foarte diluat in care cu greu simti patchouli si niste vetiver. Nu cred ca eu sunt un caz special, sunt multe persoane care au o atitudine indecisa sau schimbatoare fata de acest parfum. Parfumul mai are si alt cusur :  nu este foarte persistent. Oricum, e de probat serios la el si nu la magazin, ci acasa ca sa-i vedeti, neaparat, evolutia pana la final. Mie imi pare un parfum pentru femei mature, potrivit toamna si iarna. E prea dens pentru anotimpurile calde.

Numele parfumului: Idole d’Armani
Casa: Giorgio Armani
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator: Bruno Jovanović

Categorie olfactiva: floral-condimentat
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: clementina de Sicilia, pere, ghimbir, davana de India
note de fond: sofran, rahat lokoum de trandafiri, iasomie
note finale: styrax, patchouli, vetiver


Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 2-3 ore
Flacon: vezi descrierea din text
Evaluare: 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.