Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 februarie 2012

Gucci Guilty Intense- Gucci



La un an dupa lansarea lui Guilty in 2010, casa Gucci revine cu o varianta mai intensa a parfumului, atat a celui feminin, cat si a celui masculin.
Recipientul parfumului este identic, din cristal de culoare inchisa, imbracat in metal auriu. Busonul si  recipientul fac corp comun si descriu o forma rectangulara, cu colturile rotunjite. Pe avers, in zona centrala se afla , fata in fata, 2 G, iar spatiul dintre litere este decupat astfel incat se vede sticla. Clipul publicitar al parfumului, in linii mari, este acelasi, a suferit doar mici modificari. Evan Rachel Wood conduce, cu o viteza nebuna, o masina im flacari, grabindu-se sa ajunga la o intalnire ”vinovata” cu Chris Evans.


Prima varianta a parfumului, cea din 2010, nu m-a prea impresionat si mi-a parut diluata rau, asa ca am spus pas. La varianta 2011 am ezitat mult pana am cumparat-o. Imi era dor de un parfum opulent nou, apoi nici nu prea rezist la ceva care-mi propune liliac. Mi-au placut notele de varf si mi s-a parut ca are o tinuta mult mai buna decat predecesorul. Intre timp, desigur dupa ce l-am cumparat, iar am fost dezamagita. Notele de varf au o mandarina din care nu se simte mare lucru caci este acoperita de piper si note florale.  Notele de fond amesteca liliac cu violeta si heliotrop, rezultatul fiind un miros floral dens, dulceag, in care nu prea mai recunosti nici una dintre componente. E prea brutal, nu are niciun rafinament si este cumplit de liniar si plictisitor. O fi provocator, dar senzual nu mi se pare deloc. E ca un tanc. De fapt e ca si ambalajul, fatos. E purtabil seara sau chiar si ziua, iarna, dar nu are poezie.

Numele parfumului: Gucci Guilty Intense
Casa: Gucci
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: nu stiu
Categorie olfactiva: oriental-floral
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: piper roz, mandarina
note de fond: liliac, violeta, heliotrop
note finale: patchouli, ambra

Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: medie
Flacon: vezi descrierea din text
Evaluare: 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.