Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 ianuarie 2012

Wild Lavender-Lorenzo Villoresi






Am tot ocolit esantionul cu lavanda salbatica pentru ca, la prima «degustare », mi s-a parut cel mai slab parfum al lui Lorenzo Villoresi. Am sperat sa ma insel, dar imi mentin parerea. Imi si vine greu sa cred ca-i apartine caci este, si tehnic si estetic, o catastrofa. Primul fas l-am privit cu ingaduinta caci stiu ca la parfumurile lui Villoresi se intampla lovituri de teatru. E un miros destul puternic, frust, care se vrea de lavanda, numai ca nu seamana cu lavanda. Eventul, as putea accepta  ca e  un manunchi de lavanda, recuperat cu tije si frunze, care a fost zdrobit cu ferocitate intre palme, drept pentru care floarea s-a amestecat cu seva plantei si a iesit un miros perfect natural. M-am gandit ca poate notele de inceput vor sa evoce verdeata si aerul proaspat si am acceptat ideea. Citricele din notele de varf sunt si ele fara vigoare, fara prospetime. La vreo 4-5 minute, dispare mirosul de natura maltrata si ramane un miros oarecum apropiat de lavanda. Astepti cuisoarele, salvia, ghimbirul, toate cu miros opulent, intepator si nu le simti. Este un miros floral care e greu de definit, e o levantica care, curios lucru, seamana mai mult cu violeta. Rozmarinul lipseste si el la prezenta. Mirosul asta de leventica « violetata », tot mai greu perceptibil ( doar daca iti bagi nasul in piele) dispare dupa vreo 2 ore. E absolut dezolant parfumul. Vreau sa uit ca a fost creat de Villoresi. Nu avem ce sa discutam despre intensistate, siaj, opulenta ca nu exista de niciunele. 


 
Numele parfumului: Wild Lavender
Casa: Lorenzo Villoresi

Concentratie: EDT
An de aparitie: 1996
Creator: Lorenzo Villoresi

Gen: unisex
Descriere:
note de varf: lavanda, lamaie, bergamota, iris
note de fond: cuisoare, salvie, ghimbir, piper
note finale: mosc, boabe de tonka, rozmarin

Aprecieri personale
Intensitate: discret
Persistenta: foarte scurta
Flacon: flaconul obisnuit al casei, fatetat, hexagonal in sectiune, de culoare albastra
Evaluare: 2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.